arso | mop | eionet | eea | English
IŠČI: 
    
Eionet-SI
 Kaj je EIONET-SI?
 Kdo je EIONET-SI?
 Pogosta vprašanja
 Vsebina portala
 Projekti
Izdelki
 Kazalci
 Publikacije
 Pokrovnost tal-CLC
Storitve EIONET-SI
 CIRCA-SI
 KPV
 SOkol - Slike o okolju
 Besednjaki
 Copernicus (GMES)-SI
Storitve EIONET
 CDR
 CDR - Kdo ima dostop?
 CIRCA-EEA (arhiv)
 CR - Register vsebin
 DD - Podatkovni slovar
 EIONET Forum
 Eionet Helpdesk
 Okoljske tematike EEA
 ROD
 6 ETC
 Mednarodno poročanje
 Spletišča NFP
 Zanimiva spletišča EEA
Za otroke in mladino
 Cevkovo mesto
 Ekošola
 FuturEnergia
 Honoloko
 IOI Kids
 Kako varčevati z energijo?
 Kdo se oglaša?
 Mavričniki
 Mladi za okolje
 Modri Jan
 Ozzy ozon
 Planet Zemlja
 Prebujena generacija:
 Primavoda
 Projekt aktivno učenje
 Protko
 Zmajček Jami v podzemni jami
 Neprevedene tuje strani
Povezave
 Mednarodne
 V Sloveniji
 Zakonodaja
 Kazalci drugih držav
 Kazalci v Sloveniji
 Ozaveščanje
 Registri
 Trajnostni razvoj
 Video posnetki narave
 Zgledi skrbi za okolje
Arhiv
 Novice
 Kazalci
 Publikacije
Domov Pomembnejši dogodki

Članek: Komunikacijska strategija EEA - delavnica

Objavljen: 01 12 2006
Avtor: barbara bernard vukadin
Jezik: English
Pokritost ozemlja: Not applicable
Ključne besede:
Vir:
URL naslov:


23. 11. 2006 je na Evropski agenciji za okolje (EEA) potekala delavnica z naslovom 'Working together for greater outreach!'. Namenjena je bila predvsem Nacionalnim referenčnim centrom za komunikacije ter Nacionalnim koordinatorjem sodelovanja z EEA. Predstavitveni video EEA, ki so nam ga pokazali na začetku, bo preveden v nacionalne jezike in na voljo preko spletne strani EEA. Predstavljen je bil osnutek komunikacijske strategije, ki so jo pripravili na EEA, razgovor pa je tekel tudi v smeri možnosti promocij izdelkov in sporočil EEA v državah in obratno. Predstavljeni so nam bili naslednji trije izdelki, ki jih bo EEA v kratkem izdala: Širjenje urbanih območij, Promet ter Beograjsko poročilo.
Predstavniki nekaterih držav so predstavili svoje izkušnje pri komunikaciji z različnimi ciljnimi skupinami.
Komunikacija z različnimi ciljnimi skupinami kot so politiki, strokovnjaki, mladina, industrija ter širša javnost je odgovornost vseh, ki po službeni dolžnosti spremljamo okoljsko problematiko. Sama zakonodaja in njeno izvrševanje namreč nista dovolj. Potrebno je dvigniti zavest vseh ljudi, da bodo bolj odgovorno ravnali z okoljem. EEA in številne države pripravljajo različna okoljska poročila in spletne strani preko katerih informirajo ciljne skupine. Vendar bo v prihodnosti potrebno vložiti še veliko energije, da se bo teh produktov posluževala čim širša množica.

Please note that this story expired on 31.12.2006

Komentarji in predlogi | Skrbniški vstop | Portal | Stran za tisk | Pravna obvestila | Izvedba | Izjava o dostopnosti